niedziela, 21 lutego 2016

Chciałbym Cię bliżej poznać. Piękno zawsze mnie onieśmielało.

I w cichym przywitaniu,
głośnym odejściu,
monochromatycznym zatrzymaniu
daj mi poznać siebie, jak gdyby wszystko działo się po raz pierwszy.
Każda mała iskierka jest w stanie rozpalić płomień; gorący i wieczny.
Czy pozwolisz mi poparzyć się miłością?
W geście wyciągniętej dłoni jest ukryty najdroższy skarb świata.
 ***
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad jakąś ciekawą serią, którą mogłabym tu umieścić. I pomyślałam o krótkich recenzjach przeczytanych przeze mnie książek. Postaram się jak najmocniej uciec od tych znanych opisów, które możemy znaleźć, szukając czegoś dla siebie. Być może uda mi się zainspirować kogoś z Was, do sięgnięcia po dany tom. W najbliższym czasie pojawi się również coś z pleneru. Także zapraszam do bacznego obserwowania mnie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz